Partnerství v době koronaviru – jsme tu pro vás!

Kromě nepředvídatelných situací nabízí současná velmi náročná situace příležitost k prokázání flexibility a dobře fungující společnosti. 

Ochrana zdraví našich zaměstnanců, našich zákazníků a jejich rodin je pro společnost Viessmann stále nejvyšší prioritou. Přirozeně a pečlivě dbáme na dodržování všech zákonných požadavků a hygienických předpisů.

Navzdory masivním omezením osobních kontaktů je náš sevisní a prodejní tým, s určitými omezeními osobních kontaktů, telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu, stále k dispozici.  

 

Zákaznická podpora

Prosíme o pochopení, od 30. září 2020 neposkytujeme žádné konzultace pro obchodní partnery, zákazníky a ostatní veřejnost v prostorách našeho obchodního zastoupení. Od tohoto datumu je centrála společnosti Viessmann pro veřejnost uzavřena. I nadále jsme vám k dispozici na kontaktním telefonu: 257 090 900 a e-mailu: viessmann@viessmann.cz.  

 

Servis

Disponence technické služby pracuje v neomezeném režimu. Naši servisní technici jsou každý den připraveni, řešit potíže a podpořit naše externí servisní a montážní partnery a to za dodržení přisných hygienických opatření. V naléhavých případech nás kontaktujte na telefoním čísle: 257 090 930 anebo prostřednictvím e-mailu: servis@viessmann.cz. Více informací zde

 

Logistika

S ohledem na aktuální situaci a vytížení všech pracovníků logistiky může docházet ke zpožděním vybraných dodávek zboží. Může docházet ke zpoždění dodávek balíku cca 1–3 dny od vyskladnění z našeho skladu.

 

Akademie

Avizovaná školení jsou aktuálně pozastavena. V případě jakýchkoliv dotazů jsme vám k dispozici na e-mailu: akademie@viessmann.cz

 

Sociální sítě

K dispozici jsme vám i nadále prostřednictvím sociálních sítí: Facebook // Instagram // YouTube // Proudly // Atmoskop

 

Oprava starého zdroje nebo nový v době koronaviru?

Na co byste měli v případě návštěvy topenáře nebo servisního technika během koronavirové krize dbát, se dozvíte v našem rádci.