Partnerství v době koronaviru – jsme tu pro vás!

 

Aktivní start Viessmann z koronovirové krize

Jsme rádi, že jsme opět k dispozici v plné šíři a se vší energií.

Naše pobočky jsou nyní opět otevřeny zákazníkům a Akademie je zpět v tréninku.

Obchodní zástupci jsou k dispozici pro osobní radu a náš prémiový zákaznický servis je vám opět plně k dispozici.

Ochrana zdraví našich zaměstnanců, našich zákazníků a jejich rodin je pro společnost Viessmann stále nejvyšší prioritou. Přirozeně a pečlivě dbáme na dodržování všech zákonných požadavků a hygienických předpisů.

 

Zákaznická podpora

Naše obchodní síť je nyní opět k dispozici pro osobní návštěvy. Schůzky v našich pobočkách jsou opět možné za předpokladu dodržení aktuálního právního rámce a hygienických předpisů. Těšíme se, že vám brzy potkáme.

 

Servis

Během těchto obtížných týdnů byli naši servisní technici každý den připraveni, řešit potíže a podpořit naše externí servisní a montážní partnery. Od nynějška všechny aktivity provádíme i nadále za dodržování nezbytných hygienických a bezpečnostních předpisů bez dalších omezení. Více informací zde

 

Logistika

S velkým potěšením můžeme konstatovat, že dodávky zboží a logistický řetězec nebyly během těchto náročných týdnů pro nás kdykoliv omezeny a že až na několik výjimek byla možnost dodání vždy k dispozici.

 

Akademie

Aktuálně se vracíme zpět k běžnému stavu. Jednotlivá pozastavená školení postupně nabíhají. V případě jakýchkoliv dotazů jsme vám k dispozici na e-mailu: akademie@viessmann.cz

 

Sociální sítě

K dispozici jsme vám i nadále prostřednictvím sociálních sítí: Facebook // Instagram // YouTube // Proudly // Atmoskop

 

Oprava starého zdroje nebo nový v době koronaviru?

Na co byste měli v případě návštěvy topenáře nebo servisního technika během koronavirové krize dbát, se dozvíte v našem rádci.