Balíček servisních služeb "5 let bez starostí"

 

Balíček servisních služeb "5 let bez starostí" chrání před nečekanými náklady na opravy po uplynutí záruky výrobce.

 

Prodejem moderní a efektivní topné techniky značky Viessmann pro nás péče o naše obchodní partnery a jejich zákazníky nekončí.

Proto jsme pro naše zákazníky a zákazníky našich obchodních partnerů připravili mimořádnou nabídku v rámci přiložené servisní smlouvy. Uzavření servisní smlouvy je jednou z podmínek pro získání balíčku servisních služeb "5 let bez starostí" na kondenzační kotle řady Vitodens nebo Vitocrossal do 35 kW, ale také na tepelná čerpadla Vitocal do 35 kW. 

zaruka02.jpg

Balíček servisních služeb "5 let bez starostí"

Výhody na první pohled:

  • komplexní péče o zařízení i po uplynutí záruky výrobce, 
  • vyúčtování jedním fixním ročním paušálem,
  • připomenutí a dohodnutí termínu ročního servisu,
  • organizace a provedení ročního servisu,
  • telefonická kontrola spokojenosti s provedením ročního servisu,
  • bezplatné odstraňování záručních závad,
  • hotline s havarijní službou pro havárie (studené zařízení) v hlavní topné sezóně.

Servisní balíček "5 let bez starostí" obsahuje, jak servis a vyčištění zařízení, práci servisního technika, kilometrovné, spotřební materiál, tak kontaktování a připomenutí nutnosti realizace pravidelné roční prohlídky i možnost využití centrální hot-line služby – což je servis využitelný po celou dobu trvání smlouvy.

Jak postupovat v případě Vašeho zájmu o balíček servisních služeb "5 let bez starostí" a získat tak balíček služeb obsahující pravidelné roční prohlídky?

 

Celé je to velmi jednoduché:

1. Do 3 měsíců od zakoupení zařízení se můžete rozhodnout a podepsat servisní smlouvu,ve které je nutno vyplnit:

 

a) Vaše kontaktní údaje,

b) kontaktní údaje servisního technika uvádějícího zařízení do provozu,

c) výrobní číslo zařízení,

d) datum uvedení do provozu,

e) uvedení místa a data podpisu na obou stejnopisech servisní smlouvy,

f) podpis servisní smlouvy,

g) souhlas/nesouhlas se snížením sazby DPH,

h) souhlas/nesouhlas s elektronickým zasíláním faktur.

 

2. Kompletní složku s podepsanou servisní smlouvou, tj. originál i kopii, vložte po vyplnění dle bodu 1 do přiložené obálky a zašlete poštou na adresu společnosti Viessmann, spol. s r.o., Plzeňská 189, 252 19 Chrášťany.

3. Po obdržení Vaší servisní smlouvy ji podepíšeme, přiřadíme jí evidenční číslo a zaevidujeme v našem systému. Originál smlouvy Vám zašleme zpět. Zároveň prosíme dodržujte pokyny uvedené v záručním listu za účelem splnění všech podmínek balíčku servisních služeb "5 let bez starostí".

4. Následně Vám bude podle data zakoupení Vašeho zařízení zaslána faktura s paušálem uvedeným v servisní smlouvě za služby poskytované na základě servisní smlouvy, a to:

– u zařízení uvedených do provozu od 1. ledna do 30. června bude paušál splatný k 31. lednu aktuálního roku, nejdříve však k 31. lednu následujícímu po uvedení zařízení do provozu,

– u zařízení uvedených do provozu od 1. července do 31. prosince bude paušál splatný k 30. dubnu aktuálního roku.

5. V případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktujte v pracovní dny v pondělí až čtvrtek v době od 8:00 do 17:00 hod., a v pátek v době od 8:00 do 14:30 hod. na telefonním čísle 257 090 930.

 

Neváhejte a zajistěte si komfortní servis a služby nejvyšší úrovně od prvního dne po uvedení Vaše hozdroje tepla do provozu a postupujte podle uvedených bodů!

"5 let bez starostí"

Kontaktujte nás

V případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktujte:
– pondělí až čtvrtek od 08:00 do 17:00 hod.
– v pátek od 08:00 do 14:30 hod.

257 090 930

Nerezové výměníky tepla Inox-Radial

Od 26. srpna 2013 Vám automaticky garantujeme 10 let bez starostí s Vaším výměníkem tepla Inox-Radial v nástěnných kondenzačních kotlích do 150 kW (netěsnost způsobená korozí).

Veškeré kondenzační kotle společnosti Viessmann jsou v dnešní době vybavovány tepelnými výměníky z nerezavějící ušlechtilé oceli. Tato technika zajišťuje vysoký stupeň účinnosti 98 procent a vyniká dlouhou životností, bezpečným a efektivním provozem. 

Předpoklady:

  • Platí pouze s uzavřenou platnou servisní smlouvou.
  • Topný systém musí splňovat podmínky ve smyslu projekčních podkladů společnosti Viessmann.
zaruka01.jpg
zaruka04.jpg

Topná tělesa Viessmann

Pro všechna topná tělesa dodaná po 26. srpnu 2013 Vám automaticky garantujeme 10 let bez starostí při dodržení montážních požadavků Viessmann a platných technických norem (jedná se o materiálové škody způsobené netěsností).

Předpoklady:

  • Možnosti a hranice použití topných těles ve smyslu platných normy ČSN (příp. DIN 55 900).

Podlahové vytápění Viessmann

Pro systém podlahového vytápění dodaného po 26. srpnu 2013 Vám automaticky garantujeme 10 let bez starostí při dodržení montážních požadavků Viessmann a platných technických norem (jedná se o materiálové škody způsobené netěsností).

Předpoklady:

  • Platí při využití všech komponentů Viessmann, neplatí pro mechanické a elektrické komponenty.
  • Použití v souladu s platnými normami – ČSN EN 1264, ČSN EN ISO 15875, ČSN EN ISO 22391, ČSN EN ISO 21003.
zaruka03.jpg