Vyžádat bezplatné poradenství

Prohlášení o přístupnosti

Platí od: 28. června 2025
Poslední aktualizace: 28. června 2025

1. Úvod a obecné informace o poskytovateli

Toto prohlášení o přístupnosti se vztahuje na následující webové stránky a související mobilní aplikace založené na prohlížeči (webové aplikace) společnosti Viessmann Holding International GmbH, jejichž prostřednictvím jsou spotřebitelům poskytovány následující služby v rámci elektronického obchodu: (dále jen "digitální služba"):

  • Stránky s informacemi o produktech Viessmann na adrese URL: www.viessmann.cz; poskytují informace o světě produktů a služeb Viessmann.
  • Stránky s nabídkami Viessmann. Jedná se o stránky týkající se kampaní a nabízejí možnost vyžádat si prostřednictvím formuláře nabídku od odborného partnera Viessmann a udělit souhlas se zasíláním prospektů a dalších marketingových materiálů.

Poskytovatel:

Viessmann, spol. s r.o.
Plzeňská 189
252 19 Chrášťany
tel: 257 090 900
e-mail: info@viessmann.cz

Další informace pro spotřebitele naleznete v nabídce služeb na výše uvedené adrese URL a například ve Všeobecných obchodních podmínkách.

2. Obecný popis služby

Digitální služba uvedená v bodě 1 vám umožňuje

  • požádat o cenovou nabídku prostřednictvím formuláře. Tu pro vás připraví některý z našich partnerů společnosti Viessmann, kteří se zabývají instalacemi a mohou vám poskytnout služby odpovídající vašim požadavkům. Během tohoto procesu budete požádáni o zodpovězení různých otázek v závislosti na typu poptávky, například o vašem stávajícím topném systému a plánovaném projektu. Poté od nás obdržíte e-maily s potvrzením vašich údajů a informacemi o dalších krocích v procesu.
  • pomocí konfigurátoru produktů určit návrh výrobku nebo systému Viessmann v několika krocích na základě formuláře s otázkami a pomocí formuláře požádat o krátkou konzultaci a doporučení instalačního partnera. Ve formuláři vás žádáme o uvedení vaší adresy, abychom vás mohli odkázat na instalačního partnera Viessmann ve vašem okolí, který vám poskytne konzultaci.

3. Právní základ / zákonné požadavky

Toto prohlášení vychází ze "Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/882 ze dne 17. dubna 2019 o požadavcích na přístupnost výrobků a služeb" (dále jen "Evropský zákon o přístupnosti" nebo "EAA"), jakož i z příslušných národních prováděcích zákonů (souhrnně označovaných jako "zákony o přístupnosti").

Právní požadavky vyplývají ze zákonů o přístupnosti, zejména z článků 4 a 13 EAA a jeho příloh I a V, jakož i z příslušných vnitrostátních prováděcích zákonů. To znamená, že

  1. poskytování informací o fungování služby, a pokud jsou při poskytování služby používány výrobky - poskytování informací o jejich propojení s těmito výrobky, jakož i o jejich vlastnostech přístupnosti a jejich interoperabilitě s asistenčními zařízeními a prostředky, musí splňovat tyto požadavky:
    • informace jsou poskytovány více než jedním smyslovým kanálem a jsou prezentovány způsobem, který je srozumitelný a vnímatelný,
    • informační obsah je poskytován v textových formátech, které mohou být použity k vytvoření alternativních asistenčních formátů, jež budou uživatelům prezentovány různými způsoby a prostřednictvím více než jednoho smyslového kanálu,
    • informace jsou prezentovány písmem přiměřené velikosti a vhodného tvaru, s ohledem na předvídatelné podmínky použití a s použitím dostatečného kontrastu, jakož i nastavitelných mezer mezi písmeny, řádky a odstavci,
    • je nabízeno alternativní zobrazení obsahu, pokud jsou zahrnuty prvky s netextovým obsahem, a
    • elektronické informace potřebné při poskytování služby budou poskytovány konzistentním a přiměřeným způsobem tak, aby byly vnímatelné, funkční, srozumitelné a robustní.
  2. webové stránky, včetně souvisejících online aplikací, a služby založené na mobilních zařízeních, včetně mobilních aplikací, musí být zpřístupněny konzistentním a přiměřeným způsobem tak, aby byly vnímatelné, ovladatelné, srozumitelné a robustní;
  3. podpůrné služby (helpdesky, call centra, technická podpora, zprostředkovatelské služby a školicí služby), pokud jsou k dispozici, musí poskytovat informace o přístupnosti služby a její kompatibilitě s asistivními technologiemi, a to v přístupných způsobech komunikace;
  4. informace o přístupnosti prodávaných výrobků a služeb musí být poskytnuty, pokud tyto informace poskytuje odpovědný hospodářský subjekt;
  5. musí být zajištěna přístupnost funkcí pro identifikaci, zabezpečení a platby, pokud jsou poskytovány jako součást služby namísto produktu, a to tak, aby byly vnímatelné, ovladatelné, srozumitelné a robustní;
  6. metody identifikace, elektronické podpisy a platební služby musí být poskytovány tak, aby byly vnímatelné, funkční, srozumitelné a robustní.

4. Stav plnění právních požadavků

Technické požadavky na to, aby nabídka byla přístupná ve smyslu EAA, vycházejí ze specifikací Pokynů pro přístupnost webového obsahu (WCAG) verze 2.2. Naši digitální nabídku jsme navrhli následujícím způsobem, abychom zajistili, že bude přístupná všem:

Obsah naší digitální nabídky je přístupný prostřednictvím různých způsobů ovládání, čímž je zajištěno, že naše produkty a služby mohou využívat i uživatelé s fyzickým, smyslovým nebo kognitivním postižením. Způsoby provozu, které jsme zavedli, zahrnují:

  • Více smyslových kanálů: K vizuálnímu obsahu poskytujeme textové alternativy.
  • Více možností interakce: Naše webové stránky lze používat i bez jemné motoriky.
  • Ochrana před podněty/využití kontrastů: Naše webové stránky nepoužívají složité interakční efekty.
  • Jednoduchá prezentace našeho obsahu: Pokud je to možné, používáme k popisu našich produktů a služeb srozumitelné texty. Technické termíny jsou na příslušných místech vysvětleny prakticky a srozumitelně, aby i uživatelé bez specifických předchozích znalostí mohli pochopit prezentované souvislosti.

Na těchto webových stránkách nepoužíváme identifikační, ověřovací, bezpečnostní ani platební funkce.

Neustále pracujeme na identifikaci a odstraňování potenciálních překážek.

5. Zpětná vazba a kontakt

Pokud si všimnete jakýchkoli překážek v našich digitálních službách nebo potřebujete podporu, kontaktujte nás na adrese:

Viessmann, spol. s r.o.
Plzeňská 189
252 19 Chrášťany
e-mail: accessibility@viessmann-climatesolutions.com

6. Orgán dozoru nad trhem

Dotazy lze zasílat tomuto orgánu na níže uvedených kontaktních údajích:

Česká obchodní inspekce
Inspektorát pro Středočeský kraj a Hl. m. Prahu
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2

Poradenská linka: +420 222 703 404 (v pondělí a ve středu od 8 do 16 hodin)
Telefon sekretariát: +420 296 366 207 (není určeno pro dotazy spotřebitelů)
Fax: +420 296 366 236
IS DS: p2fdz5j
e-mail: praha@coi.gov.cz

 

Užitečné odkazy