Servisní služba Viessmann
Tel.: 257 09 09 30
Zodpovědnost za naši techniku pro nás nekončí jejím prodejem. Skoro 100 000 zařízení Viessmann provozovaných v České republice nás dělá zodpovědnými za kvalitní záruční a pozáruční servis.
Staráme se o uvedení do provozu, údržbu a odstranění závad na vašem topném systému.
Se vším, co k tomu patří:
- Profesionalita
- Mnohaleté zkušenosti
- Rychlá dostupnost
- Celoplošná zákaznická služba
- Práce s výhradně originálními díly
Na to, aby váš zdroj tepla pracoval maximálně úsporně, spolehlivě a bezpečně, je nezbytné zodpovědné první uvedení do provozu a kvalitní pravidelný roční servis.
Pravidelné roční prohlídky provádíme výhradně v období mimo topnou sezónu od dubna do konce září.
Servisní zásah si můžete objednat prostřednictvím objednávkového formuláře "Vyžádání pracovníka servisu". Vzhledem k omezeným kapacitám naší servisní služby jsou termíny servisních zásahů závislé na aktuální vytíženosti a ročním období. V případě nutnosti lze využít kapacit proškolených servisních partnerů ve vaší blízkosti.
V případě, že máte zájem o servisní smlouvu na údržbu zařízení, kontaktujte nás na e-mail: zakazky@viessmann.cz.
Tel.: 841 11 44 11
V případě, že jste smluvní zákazník a máte poruchu na vašem zařízení, kontaktujte vaši servisní firmu, popř. naši Hotline.
– pondělí až neděle od 8:00 do 20:00 hod.