1.  Co je to nová funkce Geofencing v aplikaci ViCare?

U funkce Geofencing (zónové monitorování) se používá lokace uživatele, aby se přizpůsobil provoz vytápění, aby se vypnulo, když uživatel není doma, a aby se zapnulo, když se uživatel opět blíží ke svému domovu.

Je možné jí obdržet v balíčku „Comfort & Savings“ jako měsíční nebo roční předplatné.

Prosím respektujte tu skutečnost, že disponibilita je závislá na regionu (zemi), ve kterém se instalace nachází.


2.  Co je to režim ochrany proti mrazu?

Ochrana proti mrazu chrání topné zařízení a k němu připojenou topnou soustavu a instalace v domě před zamrznutím a před poškozeními v důsledku působení nízkých teplot.

Režim ochrany proti mrazu zasahuje ve dvou případech:

U plynových topných kotlů:

  • Ochrana proti mrazu je aktivní, když se topný okruh nachází v pohotovostním režimu, a když venkovní teplota leží pod 3 °C.

Pro tepelná čerpadla:

  • Ochrana proti mrazu se aktivuje, když venkovní teplota leží pod 3 °C, bez ohledu na to, v jakém provozním režimu.


3.  Jak funguje funkce „Rozpoznání otevřeného okna“ a jak ji mohu použít?

Prosím respektujte nejprve tu skutečnost, že tato funkce funguje automaticky. Tato ochrana zabraňuje plýtvání energie při vytápění místnosti, když zapomenete zavřít okno. Ochrana rozpozná rychlou změnu teploty na nižší teplotu.

 

Jak se ochrana vypne?

  • Pokud teplota během dalších 30 minut opět stoupne, ochrana se automaticky vypne.
  • Pokud se ochrana nachází ve stavu ZAP, a pokud změníme teplotu v místnosti, tak se ochrana přepne do stavu VYP.
  • Ochrana se vypne také tehdy, když teplota poklesne pod 8 stupňů Celsia, čímž bude automaticky aktivován „Režim ochrany proti mrazu“.


4.  Co je to funkce "Friends & Family"?

  • Funkce Friends & Family poskytuje ostatním členům Vašeho domu nebo podniku kontrolu nad topným systémem prostřednictvím aplikace ViCare.
  • Je možné jí obdržet v balíčku „Comfort & Savings“ jako měsíční nebo roční předplatné.
  • Prosím respektujte tu skutečnost, že disponibilita je závislá na regionu (zemi), ve kterém se instalace nachází. 


5.  Proč někdy bliká indikace teploty na termostatickém ventilu topného tělesa aplikace ViCare?

Toto může mít následující příčiny:

1.    Bliká rychle = navazuje se rádiové spojení

2.    Bliká = rádiové spojení je přerušeno

3.    Svítí trvale = rádiové spojení je aktivní

Blikání většinou znamená, že spojení mezi termostatem topného tělesa aplikace ViCare a routerem není stabilní. V tomto případě doporučujeme ověřit kvalitu spojení a v případě potřeby použít zesilovač rádiového signálu aplikace ViCare.


6.  Kolik ViCare klima čidel bych měl použít v místnosti s termostatem podlahového topení?

  • Termostat podlahového topení je řízen prostřednictvím aplikace ViCare ve spojení se ViCare klima čidlem pro monitorování prostředí, to měří teplotu a vlhkost v místnosti. Běžně se používá jedno čidlo pro jednu místnost.
  • U neobvykle velkých místností s více vnitřními stěnami nebo s překážkami mezi zařízeními aplikace ViCare se ovšem doporučuje použít více než jedno ViCare klima čidlo.


7.  Mohu pro hlasový asistent Alexa používat ve svém domově vlastní povely pro regulaci teploty?

Jednou z nejdůležitějších věcí u těchto takzvaných „vlastních dovedností“ je třeba vědět to, jak se dělá (nebo lépe řečeno, jak se vyvolá) určitá, očekávaná výzva. Toto se provádí s vyvolávacím jménem „moje topení“ a s jedním z níže uvedených podporovaných pojmů (které musí být jednoznačné):

  • Označení instalace 
  • Teplota (to znamená, požadovaná hodnota teploty)
  • Označení místnosti
  • Označení topného okruhu
  • Trvání (to znamená, požadovaná doba trvání) 

a také slovo pro nastavení: 

  • Nastavit 
  • Změnit 

jak je navrženo níže. Disponibilní dotazy a povely pro topné systémy bez chytrých zařízení ViCare:

  • „Jaká je aktuální venkovní teplota u označení instalace?“
  • „Jaká je venkovní teplota u označení instalace?“
  • „Jaká je teplota u označení instalace venku?“
  • „Jmenuj mi venkovní teplotu u označení instalace?“
  • „Jaká je teplota venku u označení instalace?“
  • „Jaká je aktuální teplota u označení instalace venku?“
  • „Jaká je aktuální venkovní teplota?“
  • „Jaká je venkovní teplota?“
  • „Jaká teplota je venku?“
  • „Jmenuj mi venkovní teplotu?“
  • „Jaká je teplota venku?“
  • „Jaká je aktuální teplota venku?“

       

  • „Slovo pro nastavení teplotu na stupeň teploty v označení topného okruhu“
  • „Slovo pro nastavení teplotu na teplotu v čísle topného okruhu“
  • „Slovo pro nastavení teplotu v označení topného okruhu na stupeň teploty“
  • „Slovo pro nastavení teplotu v označení topného okruhu na teplotu“
  • „Slovo pro nastavení teplotu v označení topného okruhu“
  • „Slovo pro nastavení teplotu na teplotu v označení topného okruhu“
  • „Jaká je aktuální teplota v označení topného okruhu?“
  • „Jaká je aktuální teplota označení topného okruhu?“
  • „Jaká je požadovaná teplota v označení topného okruhu?“
  • „Jaká je požadovaná teplota označení topného okruhu?“
  • „Jaká je požadovaná teplota?“

 

Disponibilní slova pro dotazy a povely s aktivními chytrými zařízeními ViCare pro regulaci v jednotlivých místnostech:

  • „Slovo pro nastavení teploty na teplotu v označení místnosti“
  • „Slovo pro nastavení teploty na stupeň teploty v označení místnosti“
  • „Slovo pro nastavení teploty v označení místnosti na teplotu“
  • „Slovo pro nastavení teploty v označení místnosti na stupeň teploty“
  • „Slovo pro nastavení teploty v označení místnosti na dobu trvání na stupeň teploty“
  • „Slovo pro nastavení teploty v označení místnosti na dobu trvání na teplotu“
  • „Slovo pro nastavení teploty v označení místnosti na dobu trvání na stupeň teploty“
  • „Slovo pro nastavení teploty v označení místnosti na dobu trvání na teplotu“
  • „Slovo pro nastavení teploty v označení místnosti“
  • „Deaktivuj ruční režim v označení místnosti“
  • „Zastav ruční režim v označení místnosti“
  • „Nastav označení místnosti zpět na časový program“
  • „Zpět na časový program“
  • „Zastav ruční režim“
  • „Deaktivuj ruční režim“
  • „Jaká je požadovaná teplota prostředí označení místnosti?“
  • „Jaká je požadovaná teplota označení místnosti?“
  • „Jaká je aktuální teplota prostředí označení místnosti?“
  • „Jaká je teplota v označení místnosti?“
  • „Jaká je aktuální teplota v označení místnosti?“
  • „Jaká je aktuální teplota?“

Aktivovaná funkce rychlého ohřevu teplé vody (pokud je funkce k dispozici pro dotyčné topné zařízení):

  • „Spusť funkci rychlého ohřevu teplé vody“
  • „Zapnout funkci rychlého ohřevu teplé vody“


8.  Po výpadku elektrického proudu nemám žádné spojení s čidlem klima u aplikace ViCare – co mám udělat?

  • Po výpadku elektrického proudu se někdy musí klima čidlo aplikace ViCare spustit znovu. K tomu postupujte následujícím způsobem:
  •  Krok 1. Vyjměte baterie.
  •  Krok 2. Opět vložte baterie a resetujte zařízení.
  •  Krok 3. Vraťte se následně zpět k originálním nastavením, a propojte zařízení opět s aplikací.
  •  Pokud uvedené kroky nepřinesou nápravu, tak byste se měli obrátit na montážního partnera společnosti Viessmann.



9.  Zakoupil jsem si topné zařízení nové generace – jak poznám, zda je kompatibilní s variantou chytrého zařízení ViCare?

Topná zařízení nové generace od společnosti Viessmann disponují vestavěnými WiFi moduly pro bezproblémové internetové spojení bez přídavných externích vstupních portálů. Pokud má Vaše topné zařízení WiFi modul, který je označen číslem 0019, tak toto znamená, že je kompatibilní s funkcí ViCare.


10.  Jak mohu s hlasovým asistentem Alexa řídit teplotu v místnostech, ve kterých jsem instaloval termostaty topných těles aplikace ViCare?

Hlasový asistent Alexa rozpozná mnoho nejběžnějších povelů od uživatelů, jako například:

  • „Alexa, jaká je aktuální teplota v obývacím pokoji?“
  • „Alexa, nastav teplotu v ložnici na 22 stupňů"

Následně vidíte několik příkladů povelů, které hlasový asistent Alexa rozpozná. Myslete pouze na to, abyste Vaše místnosti pojmenovali odlišnými názvy, aby hlasový asistent Alexa mohl jednoznačně rozpoznat, kde se má uskutečnit změna. Topné systémy mohou využívat následující mluvené povely:

Aktivované komponenty ViCare pro regulaci jednotlivých místností

  • „Jaká je teplota v obývacím pokoji“
  • „Jak je nastavena ložnice"
  • „Jaká je teplota v kuchyni“
  • „Jaká je aktuální teplota v mé ložnici“
  • „Změň teplotu v obývacím pokoji na 25 stupňů"
  • „Změň teplotu v ložnici na 18 stupňů"
  • „Změň teplotu obývacího pokoje na 25 stupňů"
  • „Změň teplotu ložnice na 18 stupňů"
  • „Změň teplotu ložnice na dobu 2 hodin na 18 stupňů"

Topné systémy bez komponent ViCare

  • „Jaká je teplota v topném okruhu jedna“
  • „Jak je topný okruh jedna nastaven"
  • „Změň teplotu v topném okruhu dva na 25 stupňů"
  • „Změň teplotu v topném okruhu jedna na 22"
  • „Změň teplotu na 25 stupňů v topném okruhu dva"
  • „Změň teplotu na 22 v topném okruhu jedna"

Aktivovaná funkce rychlého ohřevu teplé vody

  • „Zapni funkci rychlého ohřevu vody"
  • „Zapnout funkci rychlého ohřevu teplé vody“


11.  Mohu moje topení ovládat s hlasovým asistentem Alexa?

Ano, to můžete! Vše co k tomu potřebujete, je chytrý domovní asistent Amazon Echo, topný systém Viessmann a aplikace chytrého telefonu ViCare.

Společnost Viessmann nabízí napojení do platformy Amazon Echo. Tato funkce se jmenuje „Skill“ a aktivuje ovládání mluvenými povely pro topné systémy Viessmann. Službu je možné po inicializaci využívat prostřednictvím aplikace Amazon-Alexa. V závislosti na nainstalovaných komponentách se může toto ovládání provádět prostřednictvím uživatele na úrovni topného okruhu nebo místnosti.

Prosím stáhněte si a nainstalujte si aplikaci Amazon-Alexa pro Váš typ zařízení:

  • iOS App Store
  • Android Play Store

Zadejte poté v aplikaci pod „Dovednosti – Hledání“ heslo „Viessmann“. Zvolte požadovanou dovednost, klikněte na „Start“ a poslouchejte pokyny v aplikaci.


12.  Kdy potřebuji zesilovač rádiového signálu aplikace ViCare?

Zařízení je třeba v souladu s určeným účelem nainstalovat a provozovat ve spojení s elektronickými regulacemi a řízeními zde k tomu podporovaných zdrojů tepla a elektřiny společnosti Viessmann:

  • Ze sítě napájený zesilovač rádiového signálu pro zvýšení dosahu rádiového signálu a pro provoz v oblastech s kritickým rádiovým signálem.
  • Obejití silně diagonálního prostupu rádiových signálů skrz armované betonové stropy a/nebo skrz více stěn.
  • Obejití větších kovových předmětů, které se nachází mezi rádiovými komponentami.
  • Je možný maximálně jeden zesilovač rádiového signálu pro jednu regulaci Vitotronic.

U zdroje tepla je nutná rádiová platforma (samostatná nebo v regulaci).  


13.  Kdy potřebuji klima čidlo aplikace ViCare?

  • Klima čidlo aplikace ViCare dodává dodatečné měření teploty a vlhkosti vzduchu, aby bylo možné dodržet ještě více informací o klima v místnosti.
  • Klima čidlo by mělo být umístěn na stěně v dostatečné vzdálenosti od topných těles, aby poskytoval správnou hodnotu teploty.

Měření vlhkosti je nutné tehdy, když se používá podlahové topení/chlazení.


14.  Kdy potřebuji ViCare termostatické hlavice?

  • Termostatické hlavice ViCare umožňuje ve spojení s aplikací ViCare individuální nastavení teploty pro každou místnost.
  • Časové programy pro vytápění a přípravu teplé užitkové vody přispívají podstatně k úspoře nákladů za energii. Díky přímému připojení ke zdroji tepla budou obzvlášť přesně zjištěny a přehledně zobrazeny na displeji chytrého telefonu spotřeba paliva a zisky solárně-tepelného zařízení.
  • Každý termostat ViCare obsahuje jeden teplotní senzor. Díky tomu je možné kdykoliv odečíst aktuální teplotu v místnosti. Více termostatů v jedné místnosti je možné mezi sebou spojit.


15.  Mohu hodnotu teploty v mé místnosti ručně změnit?

  • Pokud máte pocit, že teplota v některé z Vašich místností není dostatečně příjemná, pokud byste ale nechtěli měnit celý časový program, tak můžete ručně jednoduše otočit s vybraným termostatem topného tělesa aplikace ViCare, abyste upravily hodnotu teploty v souladu s Vašimi potřebami. Je také možné změnit teplotu na ovládacím panelu aplikace ViCare tím, že kliknete na požadovanou dlaždici místnosti a teplotu rovněž tímto způsobem změníte. Musíte pouze kliknout na Start pro ikonu ruční režim.
  • Ručně zadanou hodnotu teploty je možné uložit do paměti se standardní dobou trvání 2 hodin – Vy můžete rozhodnout, na jak dlouho byste jí chtěli změnit v aplikaci ViCare.


16.  Jsou moje osobní údaje zajištěny během doby, kdy používám chytrá zařízení Viessmann?

Jsme rodinný podnik s nejvyššími standardy kvality, který existuje již 100 let, a vztah s našimi partnery a zákazníky bereme vážně. Vidíme sebe jako spolehlivého partnera v životě našich zákazníků. Bezpečné zacházení s Vašimi daty je centrální součástí této spolehlivosti:

  • Bezpečnost – máme nejvyšší standardy, samozřejmě v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR)
  • Servery – naše servery se nachází zaručeně v EU
  • Kvalita – my aplikujeme u našich digitálních naše dlouhodobé standardy společnosti Viessmann


17.  Jak dlouho vydrží baterie v mém termostatu ViCare?

  • Baterie má dlouhou životnost až dva roky. Procentní míra nabití baterie se ale nemění lineárně, takže se může stát, že na konci této doby bude životnost baterie velmi rychle vyčerpána. 
  • Po obdržení informace, že stav baterie klesl na hodnotu, která je příliš nízká pro to, aby umožňovala aktualizace zařízení, Vám doporučujeme baterii ještě ten samý den vyměnit.


18.  Odkud se to dozvím, zda mé topné zařízení je podporováno chytrou funkcí ViCare Smart Climate?

Chytrá funkce ViCare Smart Climate byla vyvinuta proto, aby Vám umožnila nezávisle regulovat teplotu každé místnosti uvnitř domu, a to i když nemáte ve Vašem bytě žádné vlastní topné zařízení. 

Aby bylo možné používat chytrou funkci ViCare Smart Climate, musí Vaše topné zařízení pracovat v „řízeném režimu podle počasí (ekvitermní provoz)“ s jedním venkovním teplotním čidlem. Pokud Vaše topné zařízení pracuje v režimu „konstantní regulace“, tak chytrou funkci ViCare Smart Climate nemůžete použít.

Aby bylo možné nainstalovat a užívat zařízení s chytrou funkcí ViCare Smart Climate, tak potřebujete internetový vstupní portál, buď prostřednictvím Viessmann Vitoconnect OPTO2 (další informace viz níže), nebo prostřednictvím integrovaného modulu Wi-Fi, který je dodáván s nejnovější generací topných zařízení společnosti Viessmann.

Internetový vstupní portál Vitoconnect OPTO2 společnosti Viessmann podporuje různé scénáře:

1.    Zákazníci, kteří mají starší topný kotel společnosti Viessmann, který pracuje s protokolem OPTO2 

2.    Zákazníci, kteří mají topný kotel od nějakého jiného výrobce než od společnosti Viessmann 

3.    Zákazníci, kteří nemají žádný přímý přístup ke kotli nebo ke zdroji tepla, například když bydlí v bytě, který je pro vytápění vybaven topnými tělesy


19.  Co se stane s mojí funkcí ViCare Smart Climate, když internetové spojení se přechodně přeruší?

  • Pokud dojde k přerušení internetového spojení, mohou všechna zařízení nadále mezi sebou komunikovat prostřednictvím rádiového signálu.
  • Nemohou sice měnit hodnoty teploty a časové programy prostřednictvím aplikace ViCare, ale přesto předtím definovaná nastavení budou nadále aplikována. Chytrá funkce ViCare Smart Climate pracuje nadále s posledními nastaveními teploty. 
  • Veškerá nastavení, která byla ručně změněna prostřednictvím termostatu topného tělesa ViCare, zůstávají v režimu offline zachována po dobu 2 hodin. Po 2 hodinách se nastavení přepnou automaticky zpět na přednastavený časový program a na úroveň teploty v dotyčné místnosti. Jakmile bude opět navázáno a zajištěno internetové spojení, tak budou tato nastavení ve Vaší aplikaci ViCare zobrazena jako ruční režim online.


20.  Kolik místností mohu vytvořit s aplikací ViCare Single Room Control?

  • Pokud vlastníte topné zařízení, které se spojuje pomocí Viessmann Vitoconnect OPTO2 jako vstupním portálem, tak můžete vytvořit až 20 místností. Pokud vlastníte topné zařízení Viessmann nové generace s integrovaným rozhraním WiFi (vyrobené v roce 2019 nebo později), tak máte možnost vytvořit 16 místností a propojit až 40 součástí. 
  • Prosím myslete na to, abyste zařízení přiřadili k místnostem v aplikaci ViCare, nebo abyste oblasti bez instalace nějaké komponenty ViCare přiřadili v kategorii “Ostatní místnosti”. 


21.  Proč není ventil úplně zavřený?

Důvody pro to, že se ventil nedá úplně zavřít, mohou být následující:

  • Zavírací výška adaptéru neodpovídá standardu M30 x 1,5
  • Adaptér není vybaven žádnouplastov ou nebo kovovou krytkou pro prodloužení kolíku
  • Samotný ventil může být defektní z více důvodů: Zoxidované vápenné usazení na zbytcích montážních materiálů se dostaly do ventilu, když byl odebírán ventil termostatu
  • Diferenční tlak ventilu leží nad hodnotou 0,6 BAR

Aby se zaručilo, že ventil a adaptér budou plně kompatibilní, tak musí být splněny následující podmínky.

Doporučuje se použít adaptér, který je obsažen v rozsahu dodávky:

  • Ventil + adaptér M30 x 1,5
  • Termostatický ventil Danfoss typu RA + adaptér typu RA (obsažen v rozsahu dodávky) + adaptér M30 x 1,5
  • Termostatický ventil Danfoss typu RAV + adaptér typu RAV (obsažen v rozsahu dodávky) + adaptér M30 x 1,5
  • Termostatický ventil Danfoss typu RAVL + adaptér typu RAVL (obsažen v rozsahu dodávky) + adaptér M30 x 1,5
  • Ventil bez standardní velikosti + další adaptér (případně není obsažen v rozsahu dodávky) + adaptér M30 x 1,5 

Obraťte se u všech ventilů bez standardní velikosti prosím na Vaši technickou podporu společnosti Viessmann, která Vám pomůže nalézt nejlepší alternativu řešení.


22.  Pracuje můj Vitotrol 200-E/300-E s chytrou funkcí ViCare Smart Climate?

  • Kdykoliv, když použijete chytrou funkci ViCare Smart Climate s již u Vás nainstalovaným zařízením Vitotrol 200-E/300-E, tak myslete prosím na to, že chytrá funkce ViCare Smart Climate stále přepisuje procesy zařízení Vitotrol 200-E/300-E.
  • Chytrý systém ViCare Smart Climate přebírá řízení topení, které současně řídí teploty ve všech zadaných místnostech. 
  • Proto jsou ze strany zařízení Vitotrol 200-E/300-E dodávané informace a nastavení přepisovány. Nedoporučuje se provozovat zařízení Vitotrol s běžícím chytrým systémem ViCare Smart Climate.


23.  Můj internet je online, ale moje zařízení nekomunikují mezi sebou. Co je důvodem pro to?

  • Veškerá chytrá zařízení, která jsou součástí chytrého systému ViCare Smart Climate, komunikují mezi sebou prostřednictvím vlastního rádiového signálu. Pokud dojde k přerušení internetového spojení, tak zařízení mohou nadále komunikovat. Nemohou sice měnit hodnoty teploty a časové programy prostřednictvím aplikace ViCare, ale přesto předtím definovaná nastavení budou nadále aplikována.
  • Pokud je internet v režimu online a zařízení neevidují prostřednictvím aplikace ViCare App spuštěné změny, tak je rádiový signál blokován nebo byl vypnut. Pokud zařízení předtím fungovala bezvadně, tak se prosím podívejte na displeji generátorů tepla, zda nesvítí hlášení „Nízký rádiový výkon“. Pokud ano, musí se toto odstranit, aby byl zajištěn bezproblémový provoz mezi zařízeními.


24.  Vidím některý z následujících chybových kódů. Co mám udělat?

  • V následující tabulce najdete chybové kódy pro termostat ViCare a potřebná opatření.

E6 – Motor je blokován

  • Vyjměte baterie a znovu je vložte. Obraťte se v případě potřeby na Vašeho montéra, abyste Váš termostat ViCare nechali vyměnit.

E7 – Chyba rádiového spojení

  •  Opakujte uvedení termostatu ViCare do provozu.

E8 – Chyba v hardware

  • Vyjměte baterie a znovu je vložte. Obraťte se v případě potřeby na Vašeho montéra, abyste Váš termostat ViCare nechali vyměnit.


25.  Režim „Party“ není k dispozici. Proč?

  • Veškeré režimy rychlého výběru, které jsou na topném kotli k dispozici, nejsou při aktivované chytré funkci ViCare Smart Climate přímo k dispozici.
  • Místo režimu „Party“ můžete použít ruční režim a rozhodnout, na které místnosti má být aplikován.


26.  Mohu teplotu v mé místnosti ručně změnit?

  • Kdykoliv, když jste toho názoru, že teplota v některé z Vašich místností není dostatečně příjemná, pokud ale nechcete měnit celý časový program, tak můžete ručně otočit s dotyčným termostatem topného tělesa aplikace ViCare, abyste upravily teplotu podle Vašich potřeb. Je také možné teplotu změnit prostřednictvím ovládacího panelu aplikace ViCare tím, že kliknete na dlaždici požadované místnosti a teplotu tam změníte. Musíte u ikony Ruční režim pouze kliknout na „Start“.
  • Ručně zadaná teplota může být uložena do paměti na dobu až šesti hodin – Vy můžete rozhodnout, jak dlouho má být změna uchována.


27.  Moje topení nefunguje podle stanoveného časového plánu v aplikaci ViCare.

Váš časový program v aplikaci ViCare je prováděn podle času na Vašem topném zařízení. Prosím zkontrolujte regulaci Vašeho topného zařízení, abyste zajistili, že čas udávaný hodinami je správný, a že se nezpožďuje, nebo že nebyl aktualizován letní, případně zimní čas. 


28.  Jak často jsou měření teploty/vlhkosti aktualizována?

  • Chytrá zařízení aplikace ViCare hlásí vstupnímu portálu minimálně každých 15 minut aktuálně naměřené hodnoty teploty a vlhkosti.
  • Pokud činí změna teploty minimálně 0,1 °C a změna vlhkosti vzduchu minimálně 5 %, tak jsou tyto hodnoty v aplikaci aktualizovány.
  • Pokud dojde ke ztrátě rádiového spojení s minimálně jedním zařízením, tak budete o tom informováni v aplikaci ViCare.  Na ovládacím panelu aplikace ViCare je snadno možné vidět, které místnosti jsou dotčeny, protože není zobrazována žádná hodnota teploty. Kromě toho uvidíte v takovém případě na dlaždici pro nějakou místnost pouze znak „--“ místo indikace teploty.


29.  Jsou k dispozici údaje k polohám motoru pro pohon ventilu a k hodnotám senzorů?

V současnosti není možné udávat staré údaje k polohám motoru pro pohon ventilu a k hodnotám senzorů.


30.  Jaká nastavení jsou nutná na regulátoru při spojení s regulací jednotlivých místností?

  • Pokud je aktivována chytrá funkce ViCare Smart Climate, tak není nutné provádět jakékoliv změny na topení.
  • Veškeré funkce regulace teploty jsou poskytovány prostřednictvím internetového rozhraní Vitoconnect a infrastruktury Viessmann Cloud.