ViGuide – centrála pro inovativní digitální služby
Softwarem ViGuide nabízí společnost Viessmann svým odborným partnerům inovativní řešení pro monitorování zdrojů tepla. Provozovatel zařízení profituje díky větší bezpečnosti a odborný partner má zařízení, o které se stará, nepřetržitě on-line pod dohledem.
A vše je samozřejmě v českém jazyce.

Přímý příjem všech informací.
Okamžitě vás informujeme o relevantních změnách na zařízeních vašich zákazníků. Tak můžete identifikovat chyby včas, ještě před vašimi zákazníky, a aktivně tak reagovat.
! Poruchy zařízení
Jedno z vašich zařízení má problém, již není připojeno.
✓ Servisní povolení
Zákazník vás žádá, abyste se starali o jeho zařízení.
Podrobnosti k instalaci
● Všechny důležité informace o systému jsou snadno přístupné. To zahrnuje: jméno zákazníka a kontaktní údaje, typ a model topného systému, provozní stav, sériové číslo, číslo brány. Všechny tyto podrobnosti máte na dosah ruky.
● ViGuide vám poskytuje další informace, jako je stav hořáku, doba provozu, spuštění, venkovní teplota, teplota kotle, síla signálu WiFi.
● Pokud je to pro systém k dispozici, ukazuje ViGuide také spotřebu plynu a elektřiny a také informace o výnosu solární energie.
_XL.png/_jcr_content/renditions/original./image%20(25)_XL.png)

Více času na podstatné věci.
ViGuide vám umožňuje nastavit nejdůležitější parametry na dálku. To vám ušetří zbytečné výjezdy a zákazníkovi finance.
Mobile
Od 1. dubna je mobilní aplikace ViStart přejmenována na ViGuide. Mobilní aplikace ViGuide je k dispozici na zařízeních iOS i Android, stejně jako je původní aplikace ViStart. Jako partnerovi vám bude i nadále nabízet možnost uvedení topného systému Viessmann E3 do provozu.
Pokud jde o ViStart, vezměte na vědomí následující:
- Změny ViStart se projevily na všech trzích, na kterých je aplikace aktuálně k dispozici
- Pokud jste si aplikaci již nainstalovali, není třeba dělat nic jiného. Aplikace bude stále k dispozici na vašem zařízení iOS nebo Android. Aplikaci není nutné znovu instalovat.
- Na úvodní obrazovce se symbol pro ViStart přejmenuje na ViGuide a design symbolu se mírně změnil.
- Jako uživatel máte přístup ke stejné funkčnosti, zejména pro uvedení do provozu nejnovější generace topných systémů Viessmann E3 s integrovaným WiFi.
- Pokud chcete kromě uvedení do provozu získat přístup k dalším novým funkcím, musíte se přihlásit pomocí účtu Viessmann. Pokud ještě nemáte účet Viessmann, můžete se zde kdykoli bezplatně zaregistrovat.
Pokud jste ještě nepoužívali ViStart nebo jste jej smazali ze svého smartphonu, stáhněte si jej dnes z App nebo Play Store.

Smart Home komponenty
Topný systém vašeho zákazníka jste připojili on-line pomocí brány Vitoconnect nebo nového kotle kompatibilního s Viessmann E3. Váš zákazník používá ViCare k řízení vytápění a přípravy teplé vody a byl by rád, kdybyste ho jako specialistu sledovali na dálku pomocí ViGuide. Co bude dál?
Díky inteligentnímu klimatickému systému Viessmann skládajícímu se z klimatického senzoru a eTRV mohou majitelé domů ovládat svůj komfort v jednotlivých místnostech, ve kterých jsou komponenty instalovány. S ViGuide je můžete podpořit při nastavování místnosti a uvádění zařízení do provozu.

_XL.png/_jcr_content/renditions/original./image%20(27)_XL.png)
Statusové zprávy pro okamžitý zásah
● Prohlédněte si podrobnosti o každé poruše a vyvolejte popis příčiny a doporučený postup společností Viessmann.
● Zobrazit historii všech systémových incidentů, včetně toho, kdo a kdy provedl změny.
● Přímý odkaz na aplikaci Náhradní díly (SP) vám umožňuje objednat přesně ty správné díly, které vám pomohou dokončit práci.
● Viessmann také vašim zákazníkům usnadňuje provádění údržbářských prací a předchází problémům dříve, než se objeví. Jediným kliknutím si můžete objednat kompletní provedení údržby. V této objednávce jsou zahrnuty všechny součásti, které potřebujete pro konkrétní topný systém, takže nemusíte hledat položky a neriskujete, že na něco zapomenete.
Zobrazení mapy pro lepší plánování trasy
Máte několik zákazníků, kteří se nacházejí v celém regionu? Nebo byste chtěli získat přehled o všech systémech ve vaší oblasti? Pomocí zobrazení mapy můžete naplánovat nejefektivnější trasy, jak se dostat z jednoho zákazníka k druhému. Kliknutím na přílohu zobrazíte další podrobnosti a její stav.
_XL.png/_jcr_content/renditions/original./image%20(26)_XL.png)
_XL.png/_jcr_content/renditions/original./image%20(28)_XL.png)
Získejte pomoc, když ji potřebujete
Nyní můžete kontaktovat technickou podporu Viessmann ještě rychleji a snadněji. Otevřete tzv. "ticket" a naplánujte si čas, kdy vám technik zavolá zpět, nebo se zařadíte do fronty na zákaznickou podporu. O aktuální čekací době budete vždy informováni. Získáte odpovědi, které potřebujete, a můžete rychleji vyřešit problémy s vytápěním vašich zákazníků.
Systémové požadavky
Web
● Internetové připojení
● Webový prohlížeč (doporučujeme Chrome, Safari nebo Firefox)
● Žádná podpora pro IE
Mobilní zařízení
● Chytré telefony nebo tablety se systémem iOS v14.0 a novějším
● Chytré telefony nebo tablety se systémem Android v5.0 a vyšším (Android 7.0 a vyšší pro výměnu dílů)
Krátké představení
K aktivování videí klikněte prosím na tlačítko Play. Vemte na vědomí, že vyvoláním videí jste odeslali údaje YouTube. Podrobnosti vyčtěte v Prohlášení o ochraně osobních údajů.

